Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close this search box.
13 juli 2022
Terug naar het overzicht

GBI beheersysteem is klaar voor de toekomst! Jij ook?

Nieuwsbericht

De afgelopen tijd hebben we keihard gewerkt aan GBI beheersysteem om het beste en meest gebruiksvriendelijke beheersysteem te zijn én te blijven. Daarom ontwikkelden we het toekomstbestendige smart asset platform GBI World én namen we de GBI Servicedesk weer in eigen hand voor 100% continuïteit en gegarandeerde support. In dit bericht vertellen we je er graag meer over.

Omdat de werelden van beheer, data en ICT in ontwikkeling zijn, veranderen ook de eisen aan een beheersysteem. Samen met GBI gebruikers, de Gebruikersvereniging Antea Group (GVAG) en nieuwe (software)partners maakten we daarom de nieuwe standaard in beheersoftware: GBI World. Met GBI World bieden we het meest innovatieve, datagedreven ‘smart asset platform’ voor het beheer van de openbare ruimte. GBI heeft zich ontwikkeld tot GBI World en uiteraard blijft ook GBI 6 volledig beschikbaar voor onze huidige gebruikers.

100% Continuïteit en gegarandeerde support

Antea Group heeft de regie op het ontwikkelen van de GBI software weer volledig in eigen hand genomen. Met GBI World bieden we het meest geëvolueerde en toekomstbestendige beheersysteem. Een smart asset platform dat aansluit bij de standaarden en ontwikkelingen van vandaag en klaar is voor de toekomst. We hebben daarom – in goed overleg – besloten om de samenwerking met DataQuint vanaf 1 januari 2023 te beëindigen. We hebben duidelijke afspraken gemaakt over een goede afwikkeling van onze samenwerking. Afspraken die gerechtelijk zijn getoetst én vooral die recht doen aan het belang van jou als GBI gebruiker: continuïteit en support van jouw huidige systeem. Vanaf heden verzorgen wij ook álle eerstelijns GBI ondersteuning.

“GBI Servicedesk voor ondersteuning & support”

Het beste beheersysteem met eigen Servicedesk

Goed om te weten dat wij jouw huidige GBI versies blijven ondersteunen en onderhouden en al onze contracten nakomen. Het enige verschil voor jou is dat Antea Group vanaf 2023 álle support, updates en installaties verzorgt. We hebben hiervoor een eigen GBI Servicedesk. Hier kun je terecht voor vragen, support, opleidingen en documentatie. We bieden je (per direct en zoals we eerder ook al deden) ondersteuning voor alle GBI 6 versies en natuurlijk voor de nieuwe GBI World update. 

De GBI Servicedesk is bereikbaar via www.gbibeheersysteem.nl, of elke werkdag telefonisch op 0513 63 44 44.

Klaar voor de toekomst

De wereld van beheer verandert. Steeds meer grote opgaven komen samen in de bestaande leef- en beheeromgeving. Denk aan klimaat en gezondheid, duurzaamheid en circulariteit, beleving en participatie, woningbouw, vervangingsopgave en assetbeheer. Standaarden evolueren, de ICT ontwikkelingen en eisen van de overheid zijn voortdurend in beweging. Daarmee veranderen ook de eisen aan een beheersysteem. Oude technieken en oplossingen raken verouderd en bereiken het einde van hun levensduur. Dit betekent dat we met GBI slim moesten blijven ontwikkelen en de juiste kennis en technieken moesten integreren om nu en in de toekomst steeds weer het meest complete beheersysteem van Nederland te blijven bieden. Dit doen we al meer dan 30 jaar, met kennis, kunde en een flinke dosis passie. Daarom maakten we GBI World voor jou: de nieuwe generatie toekomstbestendige beheersoftware.

GVAG: duidelijk en belangen geborgd

De GVAG geeft in haar recente nieuwsbericht aan dat zij blij is met de duidelijkheid die dit biedt voor GBI gebruikers. De belangen van alle gebruikers zijn geborgd, zowel voor GBI World, als voor GBI 6 én voor de toekomstige versies van GBI. 

GBI World of GBI 6?

De keuze is altijd aan jou. Je kunt na 2022 blijven vertrouwen op de functionaliteit, kwaliteit en prestaties van de huidige GBI 6 versie. In de loop van 2022 brengen wij – met DataQuint – de finale 6.4.2 release uit. Deze wordt met ingang van 2023 volledig door Antea Group geïnstalleerd en ondersteund. De licenties voor GBI 6 blijven geldig.

Stiekem toch al aan het nadenken over the next step? Weet dan dat jij – op elk gewenst moment – vanuit jouw huidige GBI versie eenvoudig en vrijwel geruisloos de update maakt naar GBI World. Dit nieuwe smart asset platform ondersteunt jou volop bij het beheer van de toekomst: cloud-based, excellente performance, uitgerust met de nieuwste applicaties en modules, gebouwd voor de actuele standaarden. GBI World biedt een nog betere performance en is uniek in haar gebruiksgemak. Een goed en efficiënt beheer van de openbare ruimte door datagedreven oplossingen en innovatieve software te combineren. Eén platform, overal en altijd beschikbaar!

“GBI World: software voor de opgaven van vandaag én morgen”

Een GBI toekomstgesprek

Het beheervak verandert en onze software evolueert, evenals ons ontwikkelteam. Welke kansen en mogelijkheden brengt dit met zich mee voor jou als gebruiker van jouw huidige beheersysteem? Welke lopende, bijbehorende afspraken zijn er al en wat zijn de mogelijkheden van GBI World? Hierover gaan wij graag met jou en je team in gesprek om vragen te beantwoorden en je mee te nemen naar de toekomst. Neem al vast een kijkje op onze pagina met veel gestelde vragen.

Nu al vragen die niet kunnen wachten? Neem dan contact op met jouw GBI accountmanager:

Güngör Arslan

E-mail: gungor.arslan@anteagroup.nl

Telefoon: 06 53 70 72 40

 

 

 

Cor Leenstra

E-mail: cor.leenstra@anteagroup.nl

Telefoon: 06 53 15 60 89

Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}