De GBI Servicedesk van Antea Group biedt ondersteuning en support voor alle GBI versies. Elke werkdag staan onze experts voor je klaar. Voor support en ondersteuning, training of opleiding.
Direct antwoord op jouw vragen
Wanneer je een vraag hebt of tegen een probleem aan loopt met GBI wil je uiteraard iemand kunnen contacten die je verder helpt. We spraken Frank Leijssenaar, als ICT professional sinds enige tijd verantwoordelijk voor de service bij GBI beheersysteem. Frank: “We vinden het belangrijk om jou als GBI gebruiker direct antwoord te geven op jouw vragen. Daarom is de GBI Servicedesk dagelijks bereikbaar om je verder te helpen. Zowel met GBI World áls met GBI 6.x omgevingen. Bij Antea Group beschikken we over alle benodigde experts om jou verder te helpen. Dit kunnen software technische vragen zijn, maar uiteraard ook vragen die op de inhoud liggen bij het beheren van de openbare ruimte. Onze GBI experts hebben ervaring met alle verschillende GBI modules en beantwoorden al jouw vragen.”
Tevreden gebruikers
En lukt dat? “Jazeker”, antwoordt Frank: “Afgelopen maand heeft de GBI Servicedesk alle verzoeken binnen de gestelde SLA kunnen oppakken en een klanttevredenheidsscore van 100% behaald! Hier zijn we trots op en dit willen we uiteraard ook zo houden.”
Chat functie
Welke ontwikkelingen zijn er nog meer? “Sinds dit jaar zijn we ook via de online chat bereikbaar op de GBI website en binnenkort ook vanuit de GBI World portal. Afgelopen maand hebben wij via deze laagdrempelige chat 7% van de aanvragen mogen ontvangen. Want de chat kan bijvoorbeeld nét wat makkelijk zijn als je zelf even niet de mogelijkheid hebt om te bellen. Zo zijn we continu bezig de GBI Servicedesk te verbeteren om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Neem dus gerust contact met ons op bij vragen of problemen, wij helpen je graag!”
Contactinformatie
Bel of mail Frank Leijssenaar voor meer info.
Kijk eens op de website van de GBI Servicedesk of stuur een e-mail naar de GBI Servicedesk.