Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close this search box.
30 mei 2022
Terug naar het overzicht

GBI Servicedesk staat voor je klaar

De GBI Servicedesk van Antea Group biedt ondersteuning en support voor alle GBI versies. Elke werkdag staan onze experts voor je klaar. Voor support en ondersteuning, training of opleiding.

 

Direct antwoord op jouw vragen

Wanneer je een vraag hebt of tegen een probleem aan loopt met GBI wil je uiteraard iemand kunnen contacten die je verder helpt. We spraken Frank Leijssenaar, als ICT professional sinds enige tijd verantwoordelijk voor de service bij GBI beheersysteem. Frank: “We vinden het belangrijk om jou als GBI gebruiker direct antwoord te geven op jouw vragen. Daarom is de GBI Servicedesk dagelijks bereikbaar om je verder te helpen. Zowel met GBI World áls met GBI 6.x omgevingen. Bij Antea Group beschikken we over alle benodigde experts om jou verder te helpen. Dit kunnen software technische vragen zijn, maar uiteraard ook vragen die op de inhoud liggen bij het beheren van de openbare ruimte. Onze GBI experts hebben ervaring met alle verschillende GBI modules en beantwoorden al jouw vragen.”

Tevreden gebruikers

En lukt dat? “Jazeker”, antwoordt Frank: “Afgelopen maand heeft de GBI Servicedesk alle verzoeken binnen de gestelde SLA kunnen oppakken en een klanttevredenheidsscore van 100% behaald! Hier zijn we trots op en dit willen we uiteraard ook zo houden.”

Chat functie

Welke ontwikkelingen zijn er nog meer? “Sinds dit jaar zijn we ook via de online chat bereikbaar op de GBI website en binnenkort ook vanuit de GBI World portal. Afgelopen maand hebben wij via deze laagdrempelige chat 7% van de aanvragen mogen ontvangen. Want de chat kan bijvoorbeeld nét wat makkelijk zijn als je zelf even niet de mogelijkheid hebt om te bellen. Zo zijn we continu bezig de GBI Servicedesk te verbeteren om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Neem dus gerust contact met ons op bij vragen of problemen, wij helpen je graag!”

Contactinformatie

Bel of mail Frank Leijssenaar voor meer info.

Kijk eens op de website van de GBI Servicedesk of stuur een e-mail naar de GBI Servicedesk.

Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}