Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close
31 januari 2020
Terug naar het overzicht

GBI Servicedesk: wij beantwoorden al je vragen!

Wij hebben service hoog in het vaandel staan. Met de GBI Servicedesk, die de helpdesk van GBI Services vervangt, doen wij meer dan alleen een vraag registreren en doorsturen.

Stel je vraag!

Bij de GBI Servicedesk bieden wij jou oplossingsgerichte en snelle ondersteuning. Want, goede software is één ding, eenvoud in gebruik en de service die je nodig hebt om projecten te laten slagen zijn net zo belangrijk. Onze adviseurs zitten voor u klaar!

De GBI Servicedesk bereik je via (0513) 63 44 44. Je kunt ook een e-mail sturen naar support@gbiservicedesk.zendesk.com. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.

Vind je antwoord!

Op GBI Servicedesk vind je ook ons informatieportaal. In deze online omgeving vind je snel informatie over onze GBI producten: alle relevante informatie rondom software updates, maar ook gebruikershandleidingen en release notes. De informatie is overzichtelijk gerubriceerd en snel beschikbaar, wat het zoeken naar je antwoord vergemakkelijkt. En, je vindt hier ook tips en tricks van andere gebruikers.

Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}