Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close
18 mei 2022
Terug naar het overzicht

Terugblik webinar: het gemak van werken in de Cloud met GBI World

In de GBI informatiesessie van 18 mei lieten we zien hoe je met GBI World eenvoudig werkt in de Cloud. Verschillende GBI adviseurs en experts vertelden – vanuit verschillende invalshoeken, ervaringen en gebruikersperspectief – over het gemak van werken in de Cloud. We lieten zien hoe je jouw GBI data mee naar buiten neemt en vanuit de Cloud gemakkelijk deelt met collega’s en aannemers. Ieder met zijn eigen toegang en rechten. Veilig en geborgd. Kijk hieronder de filmpjes terug.

“Binnen = buiten & Buiten = binnen”

Bekijk hier de video

Soepele workflow in GBImaps

In het voorbeeld van mobiel werken – via de Cloud – laten we je zien hoe je Klein Onderhoud Wegen verwerkt in GBImaps. Kristel Mulder werkt als fan van beheer dagelijks met GBI. Als gebruiker van GBI, als supportmedewerker bij de GBI Servicedesk én als applicatiebeheerder bij GBI gemeenten. Kristel neemt ons mee in GBImaps. Ze legt buiten op locatie in Dronten uit hoe je eenvoudig een melding voor klein onderhoud aanmaakt op je mobiele device, zoals een iPad of ‘toughbook’ en hoe de workflow verder verloopt. Adri Wiersma licht toe welke mogelijkheden er nog meer zijn voor werken in de Cloud met GBI World:

  • De functioneel applicatiebeheer bepaalt wie welke info en kaartlagen te zien krijgt en welke gegevens in het formulier door wie mogen worden aangepast;
  • Als inspecteur of medewerker buitendienst vul je de (voor jouw ingestelde) gegevens in het formulier in en zijn de resultaten meteen live verwerkt in de GBI database;
  • De aannemer heeft beperkte rechten toegekend gekregen. Met alleen de voor zijn werk relevante kaartlagen en in het formulier alleen de benodigde invulvelden voor registratie van afhandeling van het uitgevoerde onderhoud;
  • De toezichthouder kan alle gegevens raadplegen, controleert de gereed melding van de aannemer en vinkt deze (letterlijk) af. Uiteraard is er ruimte voor een eventuele toelichting;
  • En de beheerder binnen overziet het gehele proces en kan eventueel een bookmark delen met collega’s.- 

Terugblik op het gehele webinar

Deze GBI infosessie ging over het gemak van werken in de Cloud met GBI World. Meerdere GBI collega’s werden door gastheer Marc de Jong gevraagd om het werken met de Cloud met GBI World vanuit verschillende invalshoeken toe te lichten. Projectmanager Erik Krullaars trapte af met een interactieve wordcloud over hoe de deelnemers aankijken tegen de werken in de Cloud. Best positief was het algemene beeld. Accountmanager Güngör Arslan vertelde welke vragen hij en zijn collega Cor Leenstra zoal tegenkomen in de markt bij GBI gebruikers. Dat was een mooie opmaat naar Adri Wiersma, die meer toelichting gaf op de principes het werken in de Cloud met GBI World.

Naast het bovenstaande filmpje met de klantcase van klein onderhoud wegen in Dronten, kwam ook de klantcase van gemeente Tynaarlo uitvoerig aan bod. GBI projectmanager Frank Leijssenaar vertelde over de overwegingen van deze gemeente om de keuze voor de Cloud (en GBI World) te maken. Tot slot rondde Adri Wiersma de sessie af met de nodige ICT technische verdieping en toelichting om ook de laatste vragen van Cor en Güngör te behandelen.

Bekijk hier de hele sessie

Meer informatie

Meer informatie over de performance en mogelijkheden van GBI World of het gemak van werken in de Cloud met GBI?
Neem contact op met @Güngör Arslan of @Cor Leenstra.

Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}