Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close
5 februari 2019
Terug naar het overzicht

Locaties

In de aanloop naar de GBIdag 2019 delen wij verschillende facts & figures over ‘GBI toen en nu’. Volg deze berichten, en word tijdens deze lustrumdag op 21 maart GBIgoeroe van de eeuw!

Locaties

De GBIdag is inmiddels een fenomeen en altijd op een aansprekende locatie. Terwijl in 1999 de eerste dagen gewoon plaatsvonden op onze kantoren, regionaal en per beheerdomein. Een deel voor groen, een deel voor riolering. Al gauw bleek dat zowel voor de software, alsook voor de informatievoorziening en de kennisdeling, een integrale aanpak meer soelaas bood. Het regionale bleef echter in eerste instantie. En, elke regio had een voetbalclub, of zelfs een vliegveld. Zo stonden we in 2000 met z’n allen op de velden van Groningen, RKC en Feyenoord. En in 2001 op de landings- en startbanen van Airport Eindhoven en Lelystad. Daarna werden we een beetje ‘posh’ en weken we uit naar landgoederen. Op het prachtige Havixhorst in De Wijk en Mariënwaerdt in de Betuwe. Hier leidden mooie sessies en goede gesprekken beetje bij beetje naar de software zoals we die nu kennen.

Daarna gingen we van AC Restaurant Meerkerk naar de Reehorst in Ede. En nu, op de 20ste GBIdag is het tijd voor een nieuwe locatie: De Rijtuigenloods in Amersfoort, integraal en landelijk, zoals ook GBI bedoeld is.

Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}