Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close
25 juli 2022
Terug naar het overzicht

‘Mensen hebben echt zin om met GBI World aan de slag te gaan’

GBI Servicedesk

In deze rubriek maak je kennis met onze experts achter de GBI beheersoftware en onze vernieuwde GBI Servicedesk. Deze keer Tim Bulk, adviseur Beheer Openbare Ruimte en GIS-enthousiasteling. ‘De combinatie van het beheervak én de rol van data en software hierin, is machtig interessant.’

Gereedschap

Tim: ‘Het duurzaam inrichten en beheren van de ruimte heeft altijd al mijn belangstelling gehad. Vooral de vraag hoe je het werk van de beheerder zo makkelijk mogelijk kunt maken met passende data én software. Met GBI World bieden we hiervoor prachtige tooling en ook met GBI 6 is er veel mogelijk. Maar, daarmee ben je er nog niet. Je moet als gebruiker wel weten hoe je dit gereedschap kunt gebruiken. Met de GBI Servicedesk ondersteunen wij jou als gebruiker hierbij. Dit betekent dat we niet alleen de technische issues oplossen. We adviseren ook over hoe je jouw GBI versie zo slim mogelijk inzet bij beheeropgaves die je hebt.’

 

Voor elke vraag de juiste specialist

‘De kracht van de GBI Servicedesk is dat je als gebruiker een beroep kunt doen op een diverse pool van experts’, vervolgt Tim. ‘Mijn collega’s en ik zijn vertrouwd met alle GBI versies; zowel GBI 6 als GBI World. Stel, je bent rioolbeheerder en je wilt weten hoe je aan de hand van kwaliteits-inspecties jouw onderhoudsprogramma in GBI bepaalt. Dan is het fijn dat je hierover met een rioolspecialist kunt sparren. Gaat je vraag over groenbeheer of heb je juist een software-technisch issue? Dan hebben we daar ook de juiste specialisten voor die jou verder kunnen helpen.’

 Binnen is buiten

‘Met GBI World hebben we een nieuwe generatie software ontwikkeld. Wat ik echt sterk vind, is het “binnen = buiten”-principe. Dit betekent dat je met je tablet of laptop op locatie in GBI World kunt werken. Gegevens bijwerken over de staat van het groen of van een weg? Dankzij internet en cloud-connectivity voer je dit meteen door – supersnel. Geen gedoe meer met papier om gegevens later op kantoor weer in het systeem te zetten. Dit maakt het werk vele malen efficiënter.’

GBI trainingen

‘Via ons kennisplatform GBI Academy geef ik opleiding en training in GBI World. Hoe richt je dit platform in en hoe ondersteunt de software jou zo eenvoudig mogelijk bij jouw werkprocessen? Daar neem ik je als gebruiker graag in mee. Ik merk sowieso dat gebruikers enthousiast worden van de mogelijkheden die GBI World biedt. Het is zoveel slimmer, sneller en completer dan andere beheersoftware. Na een eerste introductie hebben mensen écht zin om met dit pakket aan de slag te gaan. Die spirit houden we er graag in.’

Check hier de LinkedIn-Pagina van Tim.

Over de GBI Servicedesk

Antea Group heeft de volledige ondersteuning voor GBI gebruikers al weer geruime tijd in eigen beheer genomen met de hernieuwde GBI Servicedesk. Bij onze eigen GBI Servicedesk kun je als GBI gebruiker terecht voor al je vragen over GBI, opleiding, training, bugs of wishes, support, installaties en ondersteuning.  Over GBI 6 én GBI World. Wij helpen je verder! 

In een serie interviews stellen we de medewerkers van onze GBI Servicedesk aan je voor. Eerder bijvoorbeeld Frank Leijssenaar, customer succes manager bij GBI.

Je bereikt de GBI Servicedesk via
  • Website: gbibeheersysteem.nl
  • Telefoon: 0513 – 63 44 44
  • E-mail: servicedesk@gbibeheersysteem.nl
  • Chat: op gbibeheersysteem.nl
    of op gbiworld.nl
  • Elke werkdag tussen 8:00 en 17:00 uur staan onze GBI experts voor je klaar!
Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}