GBI Servicedesk
In deze rubriek maak je kennis met onze experts achter de GBI beheersoftware en onze vernieuwde GBI Servicedesk. Deze keer Tim Bulk, adviseur Beheer Openbare Ruimte en GIS-enthousiasteling. ‘De combinatie van het beheervak én de rol van data en software hierin, is machtig interessant.’
Gereedschap
Tim: ‘Het duurzaam inrichten en beheren van de ruimte heeft altijd al mijn belangstelling gehad. Vooral de vraag hoe je het werk van de beheerder zo makkelijk mogelijk kunt maken met passende data én software. Met GBI World bieden we hiervoor prachtige tooling en ook met GBI 6 is er veel mogelijk. Maar, daarmee ben je er nog niet. Je moet als gebruiker wel weten hoe je dit gereedschap kunt gebruiken. Met de GBI Servicedesk ondersteunen wij jou als gebruiker hierbij. Dit betekent dat we niet alleen de technische issues oplossen. We adviseren ook over hoe je jouw GBI versie zo slim mogelijk inzet bij beheeropgaves die je hebt.’
Voor elke vraag de juiste specialist
‘De kracht van de GBI Servicedesk is dat je als gebruiker een beroep kunt doen op een diverse pool van experts’, vervolgt Tim. ‘Mijn collega’s en ik zijn vertrouwd met alle GBI versies; zowel GBI 6 als GBI World. Stel, je bent rioolbeheerder en je wilt weten hoe je aan de hand van kwaliteits-inspecties jouw onderhoudsprogramma in GBI bepaalt. Dan is het fijn dat je hierover met een rioolspecialist kunt sparren. Gaat je vraag over groenbeheer of heb je juist een software-technisch issue? Dan hebben we daar ook de juiste specialisten voor die jou verder kunnen helpen.’

Binnen is buiten
‘Met GBI World hebben we een nieuwe generatie software ontwikkeld. Wat ik echt sterk vind, is het “binnen = buiten”-principe. Dit betekent dat je met je tablet of laptop op locatie in GBI World kunt werken. Gegevens bijwerken over de staat van het groen of van een weg? Dankzij internet en cloud-connectivity voer je dit meteen door – supersnel. Geen gedoe meer met papier om gegevens later op kantoor weer in het systeem te zetten. Dit maakt het werk vele malen efficiënter.’
GBI trainingen
‘Via ons kennisplatform GBI Academy geef ik opleiding en training in GBI World. Hoe richt je dit platform in en hoe ondersteunt de software jou zo eenvoudig mogelijk bij jouw werkprocessen? Daar neem ik je als gebruiker graag in mee. Ik merk sowieso dat gebruikers enthousiast worden van de mogelijkheden die GBI World biedt. Het is zoveel slimmer, sneller en completer dan andere beheersoftware. Na een eerste introductie hebben mensen écht zin om met dit pakket aan de slag te gaan. Die spirit houden we er graag in.’
Check hier de LinkedIn-Pagina van Tim.
Over de GBI Servicedesk
Antea Group heeft de volledige ondersteuning voor GBI gebruikers al weer geruime tijd in eigen beheer genomen met de hernieuwde GBI Servicedesk. Bij onze eigen GBI Servicedesk kun je als GBI gebruiker terecht voor al je vragen over GBI, opleiding, training, bugs of wishes, support, installaties en ondersteuning. Over GBI 6 én GBI World. Wij helpen je verder!
In een serie interviews stellen we de medewerkers van onze GBI Servicedesk aan je voor. Eerder bijvoorbeeld Frank Leijssenaar, customer succes manager bij GBI.
Je bereikt de GBI Servicedesk via
- Website: gbibeheersysteem.nl
- Telefoon: 0513 – 63 44 44
- E-mail: servicedesk@gbibeheersysteem.nl
- Chat: op gbibeheersysteem.nl
of op gbiworld.nl - Elke werkdag tussen 8:00 en 17:00 uur staan onze GBI experts voor je klaar!