Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close
23 mei 2020
Terug naar het overzicht

Focus op GBIondersteuning en -dienstverlening

Cor Leenstra
Projectmanager GBI
GBI specialist & implementatie van systemen binnen de gemeentelijke organisatie.

“In deze presentatie wordt je meegenomen in de “Kracht van Antea Group”. Natuurlijk leveren wij het GBIbeheersysteem, maar we zijn geen ICT bedrijf, we zijn veel meer dan dat.

De kracht van ons bedrijf is dat we meer dan 50 beheer adviseurs hebben die in de rol van beheer regisseur de data in GBI kunnen vertalen naar informatie die jij kunt gebruiken bij het optimaal beheren van de openbare ruimte. Ook bij het beantwoorden van de steeds complexere vragen die daarbij op je afkomen.
Op onze GBIservicedesk zitten mensen uit de beheerpraktijk. Voor jou betekent dit dat we het merendeel van de vragen direct kunnen oplossen. Daarnaast helpt onze GBI dienstverlening jou optimaal invulling te geven aan uw beheertaken.

Tot slot jouw rol en die van de GVAG: de ontwikkeling van de nieuwe GBI versie doen we niet alleen. Dat doen we samen met de gebruikers, vereniging en onze klanten.

Denk en doe je mee aan dit mooie perspectief?”

Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}