Support

We zitten voor je klaar

De GBI Servicedesk van Antea Group biedt jou als GBI gebruiker ondersteuning en support, voor alle GBI versies. Voor antwoord op al jouw vragen over technische of inhoudelijke functionaliteiten, database, ICT, standaarden, de inrichting van GBI, of gewoon over beheervraagstukken. Met de GBI Academy bieden we je trainingen of werkplekbegeleiding aan. Zodat je optimaal gebruik maakt van jouw GBI. Elke werkdag staan onze experts voor je klaar.

GBI Servicedesk

De eigen GBI Servicedesk van Antea Group biedt ondersteuning en support voor alle GBI versies. Elke werkdag staan onze experts voor je klaar. Voor support en ondersteuning, training of opleiding. Als GBI gebruiker kun je ook gebruik maken van de chatbot en online helpteksten voor de verschillende GBI modules. Kom je er niet uit, neem dan gerust contact op met de GBI Servicedesk.

Veelgestelde vragen

GBI beheersysteem is klaar voor de toekomst! Jij ook? De werelden van beheer, data en ICT veranderen de eisen aan een beheersysteem. Daarom ontwikkelden we GBI World; de nieuwe standaard in beheersoftware.

GBI Academy

Zodra je GBI World in gebruik neemt, is het natuurlijk van belang om te weten hoe alles werkt. Wij geven je als gebruiker áltijd een eerste instructie. Maar er zijn ook verschillende trainingen mogelijk. De GBI Academy is speciaal ontwikkeld voor gebruikers die alles willen weten over én ervaren van de nieuwe GBI World software.

Kijk hier voor welke opleiding of training bij jou past.