Ga naar de inhoud
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Menu
  • GBI World
  • Actueel
  • Wie zijn wij?
  • GBI Academy
  • GBIdag
  • GVAG
  • GBI Servicedesk
  • FAQ
Search
Close
11 juli 2022
Terug naar het overzicht

Vernieuwde GBI Servicedesk: sneller antwoord, betere oplossingen

GBI Servicedesk

Betere bereikbaarheid, meer beschikbaarheid. Gebruikers van GBI beheersysteem kunnen met al hun GBI 6 én GBI World vragen terecht bij onze vernieuwde Servicedesk. ‘Hiermee willen we de ervaring van GBI gebruikers écht naar een hoger plan tillen’, vertelt Frank Leijssenaar, customer succes manager GBI bij Antea Group.

 

‘Met de ontwikkeling van GBI World – de nieuwste generatie beheersoftware – was ook onze GBI Servicedesk toe aan een upgrade’, vertelt Frank Leijssenaar. Een verbeterde bereikbaarheid was hierin stap één. Dankzij nieuwe VoIP-techniek is de GBI Servicedesk telefonisch beter bereikbaar. Daarnaast kunnen je als klant contact opnemen via de e-mail, de chat-functie in GBI, óf door zelf een ticket aan te maken in ons systeem. Uiterlijk binnen twee uur ontvang je een reactie, maar vaak helpen je al direct verder.’

Voor alle GBI versies

Ook achter de schermen zijn er de nodige verbeteringen doorgevoerd. Zo hebben we geïnvesteerd in extra capaciteit en wordt de GBI Servicedesk nu bemenst door acht experts. Frank: ‘Of je nu een technisch issue hebt over de functionaliteiten, of een meer inhoudelijke vraag rondom het werken met GBI: dankzij onze pool van experts hebben we voor elke vraag de juiste deskundige voor je klaarstaan. Hiermee zijn we in staat om jou als gebruiker sneller én beter verder te helpen. Dit geldt overigens zowel voor vragen over GBI 6, als over GBI World.’

Nieuwe functionaliteiten

Daarnaast biedt het nieuwe ticketsysteem mogelijkheden om te monitoren. ‘Om inzicht te houden in onze prestaties, maar ook om – waar nodig – onze service te verbeteren.’ Sowieso kunnen GBI gebruikers de komende maanden nieuwe functionaliteiten in de GBI Servicedesk verwachten. Frank: ‘Zo willen we in de chatfunctie met een chatbot gaan werken. Deze bot kan je op basis van een vraag meteen van een eerste antwoord voorzien en hiermee een groot aantal vragen al beantwoorden.’

Succesvol gebruik van GBI

De vernieuwing van de GBI Servicedesk is één van de acties die in het teken van Customer Succes Management staan. ‘We willen gebruikers niet alleen de beste beheersoftware bieden, maar ook de beste service, zodat jij optimaal gebruik kunt maken van de GBI software . Zo zijn we gestart met klantgesprekken om – naast de vragen die we via de GBI Servicedesk binnenkrijgen – nog meer in beeld te krijgen welke vragen en issues er leven bij GBI gebruikers. Ook dit helpt bij onze ambitie om steeds te blijven verbeteren. Voor voor jou als klant én voor ons.’

“Een GBI vraag of issue? Schakel dan de GBI Servicedesk in”

Over de GBI Servicedesk

Antea Group heeft de volledige ondersteuning voor GBI gebruikers al weer geruime tijd in eigen beheer genomen met de hernieuwde GBI Servicedesk. Bij onze eigen GBI Servicedesk kun je als GBI gebruiker terecht voor al je vragen over GBI, opleiding, training, bugs of wishes, support, installaties en ondersteuning.  Over GBI 6 én GBI World. Wij helpen je verder!

In een serie interviews stellen we de medewerkers van onze GBI Servicedesk aan je voor. Lees hier bijvoorbeeld het gesprek met Tim Bulk, adviseur Beheer Openbare Ruimte en GIS-enthousiasteling.

Je bereikt de GBI Servicedesk via:

  • Website: gbibeheersysteem.nl
  • Telefoon: 0513 – 63 44 44
  • E-mail: servicedesk@gbibeheersysteem.nl
  • Chat: op gbibeheersysteem.nl of op gbiworld.nl
Elke werkdag tussen 8:00 en 17:00 uur staan onze experts voor je klaar!
Benieuwd naar de kansen en mogelijkheden van de nieuwe releases van GBI World voor jouw situatie?

Neem even contact op. We komen graag persoonlijk (online) bij je langs voor een demo, toelichting of meer informatie!

© 2020 GBIbeheersysteem. All rights reserved.
 
Linkedin
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}